Min helg!

Godförmiddag! 
Idag har jag både fått dricka mitt morgonkaffe och läsa "vi föräldrar" ifred! Inte illa!
 
I helgen var jag och Ebba i Göteborg och hälsade på Malin. Hon hade 25-års middag, men den gick lite i sorgens tecken pga avslutat förhållande dagen innan. Killar alltså. Ibland är dem allt avskum! Så jag och frugan har försökt stötta efter bästa förmåga. Det är så himla skönt med oss tre. Vi är ganska olika allihop egentligen, framförallt lever vi väldigt olika liv, men vi har otroligt roligt. Det allra roligaste i helgen måste vart i Fredags natt när vi satt och analyserade som bäst, så otroligt trötta, men alltså man kan inte prioritera sömn när en av oss har så stor sorg! 
 
I vilket fall så upplyste jag mina vänner om att jag minsann köpt hårspray! Det var liksom en väldigt stor grej för mig då hårspray inte är det mest miljövänliga eller bästa att använda när man har barn hemma. Konversationen löd som följer:
 
-Alltså jag har köpt hårspray för att jag måste ha det till luggen!
 
Johanna (sarkastiskt):
- Jasså!? Är den tillverkad av kåda då eller?
 
HAHA! Alltså jag höll på att smälla av. Kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist! 
 
Resten av helgen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa med barnen och såklart mormor. Jag bakade en rabarberpaj som blev så otroligt gudomlig att iprincip hela byn samlades hos oss och prisade min goda paj! Jag måste erkänna att den verkligen var god! Ett recept kommer senare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0