Beställt vagn!

Nu så! Blir jag inte nöjd nu så blir jag det aldrig! Jag har testat vagnar på både Babyproffsen och beginners och dom hade nästan samma priser, fast de var mer tillmötesgående på beginners så jag beställde av dem! Jag har letat som en tok på blocket efter en crescent comfort men inte hittat en enda. Därför köpte jag en ny, utan liggdel. Jag har läst varenda ord som går att läsa om vagnen på internet känns det som och det är nästan bara positiva saker. Ingen som uttalat sig på nätet verkar vart missnöjd. Såklart med någon detalj hit och dit, men inte över lag.
 
Jag har testkört vagnen med Ebba i och testat alla funktioner som tänkas kan. Och jag har slutligen beställt en i beige som inte fanns på lager för att bli 100% nöjd och inte vilja byta vagn igen. För jag blir galen. Jag gillar smidiga vagnar med snurrhjul fram, men har hela tiden ångest över att det skumpar så för barnet i vagnen. Så nu har jag helt enkelt köpt en rejäl vagn med fyra lika stora hjul och riktigt bra gung i. När jag tänker på hur det kändes att köra vagnen så blir jag typ lugn i själen, typ som att jag alltid velat ha en sån vagn, men föll för de smidiga hela tiden ändå. Men vi får väl se. finns nog ingen som bryr sig så mycket om hur det ska kännas att köra vagn som jag gör! :) 
 
jag får uttala mig om hur det känns igen sen när jag haft den några veckor! Såhär ser den ut:
 
 
Crescent comfort. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0