Spontan tripp!

Hej å hå! Denna veckan hade vi bestämtmed min familj att hitta på något innan min mammas semester tar slut. Från början var det meningen att vi skulle åka på en sån där gammal tågbana med ånglok, Anten-Gräfsnäs tror jag  den gick mellan, Men dom hade slutat att ha öppet på vardagarna nu så det blir Liseberg istället! Lite spontant! Vi ska dit den 1:a september också med Fredriks familj, men jag tror nog inte Gabriel har ngt emot att åka dit två gånger! Tvärtom! 
Men jag funderar på om det kanske behövs hörselskydd till Ebba? Det är ju ganska hög ljudnivå där. Ebba har ju definitivt inget emot höga ljud, men en hel dag kanske blir jobbigt för de små öronen? Jag tar nog med ett par hörselskydd och testar om hon tycker om det, iaf ibland:) 
 
Idag ska Sandra komma hit en sväng och umgås! besök i detta hem hör inte till vanligheterna för tillfället så det ska bli roligt! men först ska jag kånka ner barnen till baksidan av huset och städa bilen inför helgen, kan ju inte åka runt i en skitig bil i helgen! Jag ska ladda bilen med trevlig musik som vi brukade lyssna på förr i tiden så vi får  en riktig nostalgitripp! Sen ska jag åka och slänga sopor, en sväng till affären å så hem å träffa Sandra! 
 
Men jag ska börja med att byta en bajsblöja känner jag visst nu. Usha blä! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0