Å regnet det bara öser ner..

Regnet öser ner ute, har gjort i flera dagar! Inga problem för Gabriel, han älskar regn! Men mamman här har inte kostat på sig ordentliga regnkläder vilket resulterar i att jag blir rätt blöt! Men ut måste vi, annars klättrar min lille buse på väggarna. Bokstavligt talat. 
Tur vi har våran kära gammelmormor som gärna följer med ut på stojiga promenader! 
 
På fredag ska jag och mitt lilla "gäng" ut på äventyr! En liten weekend i Falkenberg ska vi på och det ska bli så roligt! Gabriel ska vara hemma med Fredrik och Ebba ska såklart följa med, hon är ju den  nya medlemmen i vårt lilla gäng, och jag är ju hennes matfabrik. Vi ska bo i en förhoppningsvis mysig stuga på skreastrand och jag vore så tacksam om regnet kunde sluta ösa ner! Annars får vi väl slå läger inne i stugan hela helgen! 
 
Jag ska pimpa bloggen tänkte jag. Ska leta runt lite på nätet och se om jag hittar någon som är bra på att styla bloggar. Det jobbet kan jag definitivt inte utföra själv! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0