Härligt!

Jag lär väl inte vara den första att berömma vädergudarna idag! Oj så härligt det var att promenera med vagnen i solen idag! Jag hade till och med snott spotify:et och hade musik i lurarna på vägen ner till stan! Kände mig som en liten bov, men så härligt det var att lyssna på musik i hörlurar igen! Det har jag bara gjort två ggr sen Gabriel kom till världen. Känns oansvarigt att köra vagn å lyssna på musik för man hamnar lite i sin egen värld och har inte samma koll på bebis och trafik, men välbehövligt var det!

Ja, till och med så välbehövligt att jag nog gör om det i morgon igen!:)

Nu är jag trött efter en dag i farten och grillmiddag när vi kom hem! Jag ska mysa ner mig med Ebba och hoppas på välförtjänt sömn!

Jag är så tacksam för mina fina barn!


Kommentarer
Postat av: .sandra

Kul att du kommit igång lite igen! :)

2013-04-23 @ 12:03:14
URL: http://sandranoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0